Iul 19, 2019, 22:14

15 lucruri pe care nu ți le spune nimeni când te cazezi la un hotel

receptie hotel

Din ciclul ”Ce bine era, dacă aflam dinainte!”, Independent Traveler a făcut un top al celor mai importante lucruri pe care ar trebui să le știi când te cazezi la un hotel. Evident că este genul de informații pe care nu ți le spune nimeni. Din motive lesne de înțeles. Despre cât de utile sunt, judecați singuri. Oricum la ponturile 8,9 și 10 nu m-aș fi gândit niciodată.

1. Personalul de la recepție știe perfect care sunt cele mai bune camere.

Când faci check-in la un hotel, persoana din fața ta este cea care îți alege camera în care vei sta și știe dacă vei primi una bună sau nu. Indiferent ce ai văzut tu pe site când ai făcut rezervarea, doar membrii staff-ului de la hotel cunosc exact care camere sunt mari și care sunt mici, care sunt departe de lift, prost luminate, cu priveliște bună sau nu, zgomotoase sau nu. Nimeni altcineva. În aceste condiții, ar fi o idee foarte proastă să te porți arogant sau urât cu personalul hotelului. Te poate costa scump.

2. Dacă ți-ai rezervat o cameră ieftină, atunci chiar o să primești o cameră ieftină.

În zilele noastre, când totul se face pe Internet, persoana de la recepție știe unde ți-ai rezervat camera, cât ai plătit pentru ea și exact pentru ce facilități ai optat. Și, probabil, a primit instrucțiuni despre ce trebuie să facă atunci când camerele au fost rezervate pentru tarife foarte mici (promoții etc). Cu alte cuvinte, atunci când ai plătit 10 dolari pe noapte nu ar trebui să te aștepți să primește camera cu cea mai bună priveliște din hotel.

3. Afișul ”Nu avem camere libere” s-ar putea să nu fie adevărat

Doar oamenii de la recepție știu adevărul despre situația ocupării hotelului. Știu dacă cineva și-a anulat în ultimul moment rezervarea sau dacă anumite camere nu au fost scoase la închiriere, dintr-un motiv sau altul. Un lucru important: nu toate camerele sunt scoase la închiriere pe site-urile de booking. De multe ori, dacă suni direct la hotel pentru a face o rezervare, ocolind site-urile de booking, poți obține o cameră pe care altfel nu a-i fi obținut-o.

4. Personalul hotelului este uneori plătit prost

Când ești supărat, obosit sau ai nevoie de ceva este bine să nu uiți faptul că personalul de la hotel este, într-o anumită măsură, prost plătit. Sau oamenii sunt foarte strict supravegheați de manager. Dar cu toate acestea încearcă să-și facă treaba cum trebuie. Nu vor să-ți cauzeze probleme, să-ți distrugă vacanța sau, dimpotrivă, să te facă să te simți vreun rege. Pur și simplu sunt la muncă.

5. Nu are sens să faci reclamații absurde. Cărțile sunt întotdeauna de partea staff-ul hotelului 

Este adevărat, totuși, că acești oameni prost plătiți iau cele mai critice decizii în ceea ce privește rezervarea ta. Ia gândește-te la următoarea situație….citește continuarea pe travelzoom.ro

Citeşte şi

0 Comentarii

Shares