Românii stau în faţa televizoarelor aproximativ 340 de minute pe zi şi navighează pe internet, zilnic, timp de 271,2 minute, potrivit studiului „Media Consumption Forecast” al agenţiei globale ZenithOptimedia, din care face parte Zenith România.
Potrivit acestui studiu, citat de Mediafax, consumul de media global creşte prin intensificarea utilizării internetului. Internetul determină o creştere a consumului de media general cu 1,4% în 2015, conform studiului „Media Consumption Forecast”, se arată într-un comunicat remis, joi, agenţiei MEDIAFAX.
Potrivit sursei citate, studiul urmăreşte schimbarea modelelor de consum media în 65 de ţări din întreaga lume şi evaluează modul în care timpul alocat diferitelor medii se modifica în perioada 2014 – 2017.
De asemenea, conform aceluiaşi studiu, consumul de internet va creşte cu 10% pe an. Consumul de media la nivel global a crescut de la o medie de 461,8 minute pe zi, în 2010, la 485,3 minute pe zi, în 2014.
În toţi aceşti ani, cantitatea de timp alocată folosirii internetului aproape s-a dublat, de la o medie de 59,6 la 109,5 minute pe zi, iar timpul alocat consumului de media tradiţională s-a redus de la 402,2 la 375,8 minute. Tehnologia mobilă a creat noi oportunităţi de consum media, permiţând oamenilor să acceseze internetul în afara casei.
Zenith estimează că, între anii 2014 şi 2017, cantitatea de timp oferită consumului de media din întreaga lume va cre?te cu o medie de 1,4% pe an, ajungând la 506 minute în 2017. În tot acest timp, consumul de internet va cre?te cu 9,8% pe an, cota acestuia din consumul total de media atingând 28,6%, în 2017.
0 Comentarii