Brandul de lux Dolce&Gabbana a lansat o colecție pentru femeile musulmane, numită „Abaya, ținuta Orientului Mijlociu”, anunță CNN. Este pentru prima dată când designerii Domenico Dolce și Stefano Gabbana creează haine pentru populația musulmană, însă există și alte branduri celebre care au făcut deja acest lucru – Gucci, DKNY și Mango.
Brandurile de lux se orientează masiv către piața musulmană pentru că cifrele arată profituri astronomice, știut fiind apetitul musulmanilor pentru lux, precum și puterea lor financiară.
Conform raportului State of the Global Islamic Economy 2014-2015, populația musulmană a cheltuit peste 266 de miliarde de dolari pe haine în 2013, fiind estimată pentru 2019 o sumă de 488 de miliarde de dolari.
Pe primele locuri la sumele cheltuite pentru haine se situează Turcia, cu 39,9 miliarde de dolari, Emiratele Arabe Unite cu 22,5 miliarde, Indonezia cu 18,8 miliarde și Iran, cu 17,1 miliarde.
0 Comentarii