Oare nu o fi mai ieftin să-ți rezervi cazarea direct pe site-urile hotelurilor, decât prin intermediul motoarelor de căutare precum Expedia, Booking.com, Agoda.com și care mai vreți dumneavoastră? Un articol din New York Times răspunde la întrebarea asta. Da, se pare că de multe ori e mai ieftin. În orice caz, atât marile lanțuri internaționale, cât și multe hoteluri independente fac eforturi considerabile pentru a ține turiștii departe de motoarele de căutare și de a-i convinge, cu reduceri și oferte, să-și cumpere cazarea direct de la ei.
Cel mai recent exemplu de lanț hotelier care oferă avantaje turiștilor ce evită intermediarii este cel al Hyatt Hotels. Acesta a început să facă discounturi semnificative membrilor programului său de loialitate. Anunțul celor de la Hyatt vine după cel similar al lanțului Marriott International care a lansat chiar o campanie de marketing numită ”Merită să rezervați direct”. Înainte de Hyatt și Marriott a fost Hilton Worldwide care, în februarie, a anunțat că desfășoară cea mai mare campaniei de marketing din istoria de 100 de ani a firmei pentru a-i convinge pe membrii programului de loialitate că vor primi discounturi la camere din peste 4500 de hoteluri în întreaga lume dacă rezervă direct pe site-ul Hilton.
Realitatea este că hotelurile încearcă de ani buni să determine călătorii să rezerve direct pe site-urile lor sau prin call-center. Acum însă principalele lanțuri au mers mai departe ca niciodată pentru a ține clienții departe de site-urile de booking, care percep comisioane și au fost tot timpul o barieră pentru hoteluri să se promoveze direct către clienții lor.
Reducerile anunțate de Hyatt se aplică pentru unitățile de cazare din Statele Unite, Canada sau Australia și de ele beneficiază membrii programului de loialitate, care se pot abona la Hyattgoldpassport.com. Turiștii care rezervă direct pot primi acum mai mult de 10 procente reducere din rezervarea făcută prin Hyatt.com, prin call center sau prin unele agențiile de turism agreate. Lanțul hotelier oferă de asemenea cel mai bun preț garantat. O aplicație de mobil în acest scop va fi lansată de Hyatt anul acesta.
Spre deosebite de Hyatt, reducerile de la Marriott sunt valabile în peste 4200 de hoteluri din toată lumea, dar…citește continuarea pe travelzoom.ro
0 Comentarii