Sep 16, 2019, 07:14

Washington Times a devenit profitabil pentru prima dată de la înfiinţare

TWT_building_s878x585 washington post

Cotidianul american The Washington Times trecut pe profit în luna septembrie, pentru prima dată din istoria sa de 33 de ani. După ce în noiembrie 2010 a fost vândut pentru un dolar, alături de toate obligaţiile sale financiare, de către compania News World Communications fondatorului cotidianului, Sun Myung Moon, şi unor foşti editori ai publicaţiei.

Managementul The Washington Times a reuşit să transforme o publicaţie tradiţională pe pierdere, care apărea doar în versiune tipărită, într-o companie multimedia, cu diverse surse de venituri şi cu o audienţă naţională în cre?tere.

„Angajaţii care lucrează din greu şi proprietarii răbdători ai The Washington Times au aşteptat multă vreme pentru a trăi această zi. Mulţi oameni au spus că aşa ceva nu poate fi posibil, în special în această piaţă de media dificilă din prezent. Sunt mândru de determinarea cu care echipa sa a transformat o companie tradiţională într-un business digital care poate susţine operaţiunile în print ale acestui grup de media”, a declarat Larry Beasley, preşedinte şi CEO al The Washington Times, miercuri, după ce i-a surprins pe angajaţii acestei publicaţii invitându-i la şampanie pentru a sărbători evenimentul.

Totuşi, deşi septembrie a fost prima lună profitabilă de la înfiinţarea The Washington Times, în anul 1982, acest ziar continuă să aibă în prezent pierderi totale care se ridică la un miliard de dolari.

La sfârşitul anului 2012, când Larry Beasley a preluat conducerea The Washington Times, acest cotidian avea pierderi lunare de peste două milioane de dolari. Între timp şi-a dublat audienţa pe internet.

The Washington Times a înregistrat trei luni cu peste 40 de milioane de pagini vizualizate şi 5 milioane de înregistrări video urmărite de internauţi. Peste 10 milioane de cititori pe lună, la nivel naţional, în SUA, atât la versiunea sa print, cât şi la produsele sale digitale.

Ziarul The Washington Times este deţinut în prezent de compania Operations Holdings, care are operaţiuni şi în imobiliare, hoteluri şi construcţii de nave.

Cotidianul The Washington Times a fost înfiinţat în 1982 de fondatorul Bisericii Unificării, Sun Myung Moon, şi până în 2010 a fost deţinut de compania News World Communications, un conglomerat media controlat de această mişcare religioasă, care includea mai multe ziare din Coreea de Sud, Japonia şi America de Sud, dar şi agenţia de presă United Press International.

Biserica Unificării a fost înfiinţată în Coreea de Sud, în 1954, de Sun Myung Moon, care a decedat pe 3 septembrie 2012, la vârsta de 92 de ani.

0 Comentarii

Shares